Контакти
+38 (067) 363 50 33
+38 (0362) 64-24-10


Дизайн магазину одягу

Сучасний магазин одягу має не тільки заохочувати клієнтів на відвідування, а й спонукати його до покупки. Тому невід’ємною частиною є саме дизайн інтер’єру. Якщо ви плануєте відкрити магазин одягу та незнаєте як правильно його оформити, то мої поради якраз стануть вам в нагоді.
Кольорова гамма
5.jpgНе дивно, що основна масса Ваших клієнтів в першу чергу оцінює інтер’єр магазину, а саме кольорову гамму, тому дуже важливо щоб вона відповідала бренду чи кольору компанії яка предсталяє мережу магазинів, але щоб водночас викликала відчуття бездоганного стилю і затишку. Я думаю, що ні для кого не секрет, що при виборі холодних кольорів, таких як, синій, фіолетовий, білий чи зелений, викликають почуття спокою і знімають напругу. В магазинах в яких використовуються саме такі кольори зазвичай покупці більш ретельно та довше  обдумують покупку. Окрім цього клієнт терплячіше відноситься до черги. А ось теплі віддтінки мають зовсім протилежний еффект. Наприклад перебільшення червоного або оранжевого кольору викликає хвилювання і клаустрофобію. Покупці стають неспокійливими, схвильованими і нетерплячими, що змушує їх йти з магазину так і не зробивши покупки. Найголовніше - це як використовується колір в магазині. Обережне застосування будь-якого кольору може підвищити задоволення клієнта від процесу здійснення покупок.
Зонування магазину.
76433342.jpgВ будь-якому магазині вони велике значення  має правильне простору. Зокрема при зонуванні повинні враховуватися відомі факти: 70-90% людей заходячи в магазин в магазин повертають праворуч і далі йдуть вздовж правої стіни. Саме при вході здійснюється 60% продаж. Відповідно самі модні та ексклюзивні моделі, нові колекції. А дешевший товар краще всього розташовувати ву глубині магазину, щоб по дорозі нього,  клієн обов’язково побачив найкращий одяг і купив саме його.
І ще один дуже важливий момент: магазин одягу, в більшості випадків, являється закладом самообслуговування. Це важливо враховувати при формуванні торгового простору. З точки зору системи безпеки і порядку в торговому залі важливо, щоб всі приміщення  проглядалися адміністратором. Тому особливе місце в будь-якому  магазині - це каса. Слідуюча не менш важлива зона - примірочна. Їх потрібно розташувати так, щоб і покупцям було зручно і місця в кутках торгового приміщення можна було ефективно використати. Проходи до примірочної повинні бути зручними, а простір в них красивим та комфортним для розташування особистих речей покупця. Саме на етапі створення проекту магазина. необхідно правильно підібрати розміри приміщення і місце для їх розташування.
Торгове обладнання.
Перед тим як відкривати магазин. вам знадобляться такі речі як:
  • 6.jpgманекени
  • стілажі
  • стійки
  • вітрини
  • полиці
  • дзеркала
  • примірочні кабіни
  • касовий апарат
  • інформаційні стінки
  • крмірка в якій покупець може здати на зберігання крупногабаритні речі чи сумку.
Обладнання модного магазину повинно вписуватися в загальну концепцію оформлення, яка залежить від цільової аудиторії і цінового просування бренду. Наприклад в оформленні магазину класу " Люк" як правило, переважають склянні та дзеркальні поверхні, а загальна гамма стримана та спокійна. Обладнання повинно бути сучасним і висококласним, відповідно товару.
Обираючи обладнання, пам’ятайте, що необхідна можливість презентувати одяг не тільки боком, а й фронтально. Частина одягу обов’язково має бути на маненкенах, а частина на столах або стілажах.
Оформлення вітрини.
Робота над образом магазину одягу починається з оформлення вітрини, саме її покупець оцінює в першу чергу, приймаючи рішення зайти в магазин чи ні. Останнім часом з’явилася тенденція: модні магазини які працюють в одному напрямку і орієнтовані на одну і ту ж цільову аудиторію, розташовуються по сусідству, формуючи так звані " торгові вулиці". Торгові центри це ті ж самі  " торгові вулиці" тільки під одним дахом. Це саме той випадок, коли конкуренція сприяє додатковому залученю покупців і вмгідна всім сусідам. Зазвичай люди не звикли купувати одяг тільки в одному магазині і цінять можливість відразу підібрати все необхідне в декількох розташованих поблизу торгових точках.
Саме в цих умовах магазину варто не просто оформити привабливу вітрину, а вигідно її виділити з загального ряду. Концепція оформлення вітрини залежить від слідуючих факторів:
Цінова категорія. Вітрина не повинна відлякувати покупців. Це правило діє в обидві сторони:
  • якщо ви розраховуєте на середній клас, то не повинні викликати у покупця страх, що ваш товар йому не покишенні;
  • якщо пропонуєте покупцю продукцію класу "люкс" то і позиціонувати її потрібно відповідно.
Цільва аудиторія. Не варто оформляти вітрину магазину ділового одягу предметами яскравих кольорів, а для магазину підліткового одягу не підійде мінімалізм.
Мультибренд чи монобренд. В магазинах пропонуючих одяг, взуття чи аксесуари різних торгових марок, вітрина повинна презентувати саме магазин, не виділяючи при цьому той чи інший бренд. Монобрендові  магазини представляють конкретну колекцію, пропонуючи покупцю в першу чергу її самі видатні елементи.
Визначившись з позиціонуванням магазину, можна обрати найвигідніший для вас тип вітрини. Опишу декілька найпоширеніших:
  1. Інформаційна вітрина. Акцент робиться не на товарі, а на будь-якій інформації. Зазвичай це сповіщення про відкриття або ліквідацію магазину, про нову колекцію, знижки і т.п. Використовувати такий метод краще в магазинах про який покупець вже давно знає і чи підходить йому ваш товар. На основі цього повідомлення він обдумає та прийме рішення;
  2. Товарна вітрина. найпошириніший тип: демонструє наявний товар;
  3. Декоративна вітрина. Така вітрина націлена на створення у потенційного клієнта відповідний настрій і привертає увагу в першу чергу своєю оригінальністю.
  4.  Сюжетна вітрина. Одна з найбільш складних у виконанні, але й найефективніша серед типів. Зазвичай націлена не тільки на просуванні товару, а на рекламу бренда в цілому.
  5.  Інтерактивна вітрина. Ми звикли, що вітрина статична і рух там де його не очікуєш особливо захоплює увагу. В останні роки все більше магазинів звертаються до такого оформлення.
Корисні поради.
2.jpgСтимулювати продажи в магазині ожна періодично влаштовуючи різноманітні акції, розпродажи, даруючи подарунки при покупці, випускаючи дисконтні картки, даючи право на знижку. 
Хороший рекламний хід -- розповсюдження рекламних буклетів та листівок біля входу в торговий центр, магазин чи порозкидувати їх в почтові скриньки прилеглих будинків та організацій.
Якщо є така можливість, то розташувати вітрину варто по напрямку пішоходного потоку до входу в магазин. Таким чином, коли потенційний клієнт буде проходити повз магазин, він встигне оцінити вашц пропозицію і вирішить заходити йому чи ні.
Завжди пам’ятайте. що основні хлопоти будуть лише протягом перших місяців роботи, потім все піде "як по маслу"!